Quatro homens são mortos durante confronto com policiais em São Cristóvão Featured

30 Nov 2019
192 times

Quatro homens foram mortos durante confronto com policiais, na localidade Vila Verde, no bairro de São Cristóvão, na manhã desta sexta-feira (29).

Segundo policiais, as equipes chegaram até o quarteto com ajuda de uma denúncia anônima sobre o transporte de armas e entorpecentes para o bairro Nordeste de Amaralina. Ao chegarem na casa indicada, começou o confronto entre os policais e suspeitos de fazerem a segurança do local que os armamentos eram guardados. Durante o confronto, quatro suspeitos foram atingidos e  socorridos para o Hospital Menandro de Faria, mas não resistiram aos ferimentos e morreram. 

Com o quarteto foi encontrado uma metralhadora, duas pistolas calibres 9mm, um revólver calibre 38, valor de R$ 463, dois tabletes de maconha, 335 trouxas da mesma droga, 105 pinos de cocaína, 33 pedras de crack, uma balança, três “burucutus” e uma roupa do Exército. 

O caso foi registrado na Corregedoria da Polícia Militar.

FONTE: BNEWS

Rate this item
(0 votes)

52 comments

  • visit this website
    visit this website Segunda, 13 Julho 2020 16:28 Comment Link

    Oh my goodness! an amazing post man. Thank you However I am experiencing problem with ur rss. Don?t recognize why Unable to subscribe to it. Exists any individual getting identical rss trouble? Anybody that knows kindly respond. Thnkx

  • apartamento na planta barra da tijuca rj
    apartamento na planta barra da tijuca rj Domingo, 12 Julho 2020 02:40 Comment Link

    Hello, you used to write wonderful, but the last few posts have been kinda boringK I miss your super writings. Past several posts are just a bit out of track! come on!

  • lançamento zona norte rj
    lançamento zona norte rj Domingo, 12 Julho 2020 02:35 Comment Link

    Excellent blog right here! Additionally your web site so much up very fast! What host are you the use of? Can I get your associate link to your host? I wish my web site loaded up as fast as yours lol

  • vs sertanejo download grátis
    vs sertanejo download grátis Sábado, 11 Julho 2020 19:39 Comment Link

    I don't usually comment but I gotta say thankyou for the post on this special one : D.

  • vs sertanejo 2020
    vs sertanejo 2020 Sábado, 11 Julho 2020 19:32 Comment Link

    Hey There. I found your blog the usage of msn. That is a really well written article. I’ll make sure to bookmark it and return to read extra of your useful information. Thanks for the post. I’ll definitely comeback.

  • Impermeabilização
    Impermeabilização Sexta, 10 Julho 2020 18:59 Comment Link

    I like this post, enjoyed this one regards for putting up. "When you make a world tolerable for yourself, you make a world tolerable for others." by Anais Nin.

  • CURSO SUPERIOR DE TECNOLOGIA EM CONSTRUÇO DE EDIFÍCIOS
    CURSO SUPERIOR DE TECNOLOGIA EM CONSTRUÇO DE EDIFÍCIOS Sexta, 10 Julho 2020 18:42 Comment Link

    You should take part in a contest for one of the best blogs on the web. I'll advocate this site!

  • security screens for home windows
    security screens for home windows Sexta, 10 Julho 2020 12:55 Comment Link

    Wonderful blog! I found it while surfing around on Yahoo News. Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News? I've been trying for a while but I never seem to get there! Appreciate it

  • replacement screens for security doors
    replacement screens for security doors Sexta, 10 Julho 2020 10:23 Comment Link

    It's a pity you don't have a donate button! I'd without a doubt donate to this superb blog! I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to new updates and will share this site with my Facebook group. Chat soon!

  • Tractor Workshop Manuals
    Tractor Workshop Manuals Sexta, 10 Julho 2020 06:16 Comment Link

    I am looking for and I enjoy post a comment of the fact that content with the post rocks ! Great work